Friday 10 October 2014

Tomboy

Assalamu'alaikum guys.
Sihat?

Hari ni aku teringin sangat nak membebel kat sini. Dah lama rasanya tak update entri baru. Kali ni aku nak membebel pasal satu jenis makhluk yang berkategori TOMBOY.

Tomboy ni adalah panggilan atau gelaran untuk perempuan-perempuan yang perwatakannya macam lelaki tak kisah la dari segi bercakap, bergaya, etc. tapi diorang yang bergelar tomboy ni masih ada naluri keperempuanan.

Aku kadang kalau tengok perempuan yang cute-cute tapi dada rata semacam, aku seriously terus confuse nak bezakan samada diorang ni perempuan ke lelaki.
Kalau tomboy aku rasa bentuk badan diorang masih tetap 'perempuan'. Maksud, dada diorang tak rata.
Tapi kalau muka cute ala perempuan yang macho, then dada rata jeq, ni aku rasa diorang pengkid.
So, beza tomboy ngan pengkid adalah bentuk badan? Ke macam mana?
Tak pe lah, apa yang aku faham tomboy tu masih ada naluri keperempuanan, suka pada yang berlainan jantina. Ok, tu pun dah cukup.
Tomboy ni kalau dia kasar-kasar, gaya macam lelaki konon, tapi hati diorang ni lembut sebenarnya. Kadang tu ada yang takut lipas. Seriously, tak tipu, aku ade member yang macam tomboy, (macam jeq bukan betul dia tomboy) cam tu lah dia. Muka habis macho, gaya ala maskulin, tetibe nampak lipas terus menjerit. Ok, serious hilang macho dia.

itu jeq untuk bebelan kali ni.
keep calm & s e n y u m
Salam dari dasar hati.

dia ni bukan tomboy kot, pengkid mungkin. artis thai.


No comments:

Post a Comment