Monday, 30 November 2015

Bahagia

Assalamu'alaikum.

Hai guys.

Harap korang sihat.

Bahagia.

Takde benda yang paling indah dalam dunia melainkan rasa bahagia.

Apa pun sebab dan punca kita rasa bahagia, kita haruslah bersyukur.

Bila hidup bahagia, kita akan rasa tenang nak buat semua perkara.

Marilah kita bersama-sama mencari kebahgiaan.

Bukan kebahagiaan di dunia je, malahan kebahagiaan di akhirat kelak.

:)

keep calm & s e n y u m

salam dari dasar hati.



Thursday, 5 November 2015

Rindu

Assalamualaikum guys.
Hai korang. harap sihat lah ye.

Dah masuk bulan november dah untuk tahun 2015 ni. Rasa macam baru je habis study. Sedangkan dah hampir 4 bulan lebih aku habis study.
Rindu. Ya, itu lah perasaan aku sekarang ni.
rindu kat kengkawan. rindu kat lecturer2. rindu dgn suasana upsi. rindu segala-galanya!

rindu sedalam mana pun, bertemu dan berpisah lumrah kehidupan.
bila dah habis study ni, masing-masing ada komitmen masing-masing.
ada yang dah berkerjaya, ada yang dah berkeluarga, ada yang masih 'tanam anggur' dan ada jugak yang dah kembali kepangkuan Ilahi.

untuk bertemu semula sahabat handai bila dah habis study ni memang agak payah sikit.
so, harapnya masa konvo hujung bulan 11 ni nanti dapat lah jumpa diorang.
sekejap pun jadilah. sekadar melepaskan rindu. :')

ok lah, fi hifzillah.
keep calm & s e n y u m

sumber: gambar dari laptop lenovo jiah ;)