Wednesday, 7 October 2015

STAN

hai. assalamu'alaikum.

*senyum

musim jerebu gini, eloklah kalau lepak dalam rumah.
ok, aku bukan nak cerita pasal jerebu.
aku nak citer pasal STAN.
Stan ni nama kartunis. atau nama lain dia, Topan (kalau tak silap aku)
dulu masa majalah Blues Selamanya masih wujud, along aku selalu beli majalah tu.
aku pulak tukang baca.
aku paling suka kartun / komik yang kartunis Stan hasilkan.
sebabnya, komik yang dia hasilkan berkaitan misteri, sains fiksyen.
ada satu siri komik dia dalam majalah tu yang aku suka sangat.
tajuk komik tu MISSING by Stan.
best citer dia.
heee...
tetibe rindu nak baca komik yang Stan tu buat.
taktau lah kartunis tu masih aktif lagi tak dalam dunia komik.
tapi selain sukakan tema misteri utk komik yg dia buat, artwork dia pun cun jugak.

ok lah. tu je utk entri kali ni.
aku ni mana la geti bebel panjang berjela.
eheh.
keep calm & s e n y u m
salam dari dasar hati.


sumber: encik Google