Tuesday 11 August 2015

Comel

Assalamu'alaikum.

hai hai. harap korang sihat ye.

siapa rasa diri dia comel sila angkat tangan. haha.

aku tak comel. cute lagi tidak. tapi aku perasan macho. haha.

dulu, aku pernah minat kat someone. tapi skang aku dah move on sebab aku syok sendiri and di tambah orang yang aku minat tu pun bukan kenal aku. so ada baiknya aku move on and chill lex.
siapa orang tu, harus la menjadi rahsia aku. hohho. dia tak hensem pun, tapi bila dia senyum aku tengok comel semacam. ok, aku memang tak tahu sangat pasal dia masa tu. kenal pun kat facebook. then sebelum habis study, selalu pulak terserempak ngan dia dalam campus. heee~

aku tak tahu la sejak bila aku suka lelaki yang comel. maksud aku muka diorang yang comel. tapi citarasa aku berubah ubah lagi setakat ni. sebab biasalah, orang single kan, kadang aku minat kat lelaki yang comel-comel, pastu tetiba minat kat yang chubby, then tersuka kat yang ada mix blood, lepaih tu terminat kat yang muka ala-ala yakuza and gengster. begitulah aku. huhhu...

sampai sini jeq la dulu. aku tak geti bebel panjang berjela.
kang lain kali jumpa lagi.
adios.
salam dari dasar hati.
oh ye, keep calm & s e n y u m :)




No comments:

Post a Comment